مصاحبه آرشیو خبر ها
تقصیر خودم بود که توپ طلا نبردم

تقصیر خودم بود که توپ طلا نبردم

امروز بوفون و بارزالی قراردادهایشان را با یوونتوس تمدید کردند، در کنفرانس مطبوعاتی که به این مناسبت برایشان برگزار شد، کاپیتان محبوب یوونتوسی ها گفت:

 

من سعی می کنم کوتاه و مختصر باشم. من به اینکه باشگاه و دنیای یووه به من باز هم ایمان دارد، افتخار می کنم.  می خواهم بر این واقعیت که مسیری که ما با هم طی می کنیم، مسیر قدرت بوده است تاکید کنیم. همه ی ما دور هم جمع شده ایم تا برای پیشرفت تلاش کنیم و به رویا و هدفی که سودای رسیدنش را در سر داریم (لیگ قهرمانان) راه پیدا کنیم. فکر می کنم به همراه هم تیمی هایم و این باشگاه بزرگ که به ما احساس امنیت می دهد می توانم به آن دست پیدا کنم. در نهایت حقیقت واقعی این است تنها در صورتی در سطحی بالا می تواند خود را ارائه دهد که با گروه کار کند، با مردمی که پشت صحنه هستند و به مسائلشان آگاهند.

 

 

فکر می کنم همه داستان من و یوونتوس را می دانند، امیدوارم به بهترین نحو ممکن و با موفقیت های بیشتری به اتمام برسد. آخرین باری که اینجا برای جشن گرفتن تمدید قرارداد آمده بودم با رییس و کیه لینی بود، امروز من با رییس و بارزالی هستم! من به این موضوع بسیار افتخار می کنم، به اینکه چیزی به این مهمی را با هم تیمی هایم به اشتراک بگذارم، چرا که در نهایت به نظرم این پیوستگی ما را در داخل و خارج از زمین متحد می کند. اما چیزی که همواره برای من جالب بوده است، زمین بازی است، آنجاست که ما چیزی واقعا عمیق، واقعا خاص و بر مبنای احترام متقابل داریم. فکر می کنم که در هر وضعیتی که تجربه می کنید، چه در زندگی و چه در ورزش، پیدا کردن این چیزها آسان نیست و ما این ارزش ها را بین خودمان بازیکنان و فکر می کنم مدیران داریم و من به این خاطر حقیقتا سپاسگذارم.

 

جیجی ادامه داد:

 

دهمین اسکودتو؟ (بوفون 9 اسکودتو دارد اگرچه دو تا از آنها به خاطر کالچوپولی باز پس گرفته شده است) ، راستش را بخواهید، دیدیم که دو سال گذشته اوضاع به چه شکل پیش رفت و فصل بعد را با فروتنی فوق العاده آغاز خواهیم کرد. اگر اوضاع به همان شکلی که من و همه ی خانواده ی یووه می خواهیم پیش برود، حس رضایت فوق العاده ای خواهی بود و اعداد واقعا باور نکردنی هستند. این 16ـمین سال حضور من در یووه است و در این 16 سال من 10 اسکودتو و یک قهرمانی در سری ب دارم. واقعا این اعداد مهمند، برای من و مهم تر از همه برای تیم.

 

تفاوت بین یووه و دیگر تیم های سری آ‌:

 

فکر می کنم چیزی که مهم است این است که ما این بچه ها را در کنارمان داریم که کاملا با معنای یوونتوس آشنا هستند، با اینکه حضور در یووه یعنی چه، اینکه این پیراهن را بپوشید و در داخل و خارج از زمین نماینده ی باشگاه باشید. من به قدرت این بچه ها ایمان دارم، قدرت ما در رختکن هم هست و بعد هم در زمین مشخص می شود که خوب هستیم و باید دید چه اتفاقی می افتد. آیا اینکه ایتالیایی های زیادی داریم کمک می کند؟ همان طور که در ابتدا گفتم، واضح است که داشتن یک هسته ی مستحکم از آدم هایی که مجسم می کنند حضور در یووه یعنی چه، کمک کننده است.

 

تو حتی در لیست 60 نفره ی توپ طلا هم انتخاب نشدی، آیا این مسئله ناراحتت می کند؟

 

با کمال صداقت بگویم، من هیچ حس بی عدالی در مورد توپ طلا ندارم، می دانم که دوران حرفه ای درخشانی داشته ام، می دانم که چند بار نزدیک شده ام که فکر می کنم شایسته اش بودیم ام. اما این را هم میدانم که اگر توپ طلا نبرده ام، به این معناست که به اندازه ی کافی تلاش نکرده ام، این تنها حقیقت موجود است، نمی توانید دنبال باورهای اشتباه و یا چیزهای دیگر باشید، این فقط تقصیر خودم است، چرا که در بعضی جاها باید بهتر کار می کردم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: