مصاحبه آرشیو خبر ها
همیشه که قرار نیست 0-4 ببریم

همیشه که قرار نیست 0-4 ببریم

جورجو کیه لینی که دو بازی اخیر یوونتوس را به علت مشکل ماهیچه ای از دست داده است، در مورد وضعیت مصدومیتش صحبت کرد. این مدافع 31 ساله ی ایتالیایی در حاشیه ی در حاشیه ی معرفی بیوگرافی اجتماعیش با عنوان «مدافع» که از سوالات هواداران تشکیل شده بود، در این باره توضیحاتی ارائه داد.

 

من خوبم. من در بهترین وضعیتم نبودم چون دچار کشیدگی عضله ی ادداکتور شده بودم، به همین خاطر تصمیم گرفتیم که ریسک نکنیم، چون آماده ی بازی نبودم. من در روزهای آینده با تیم کار می کنم و ما عصر شنبه و یا صبح یکشنبه شرایط را ارزیابی می کنیم. من زیاد بازی کرده ام، دوره ی زمانی پرکاری بوده است، به خصوص در دو هفته ی اخیر و من مثل گذشته جوان نیستم و  باید بدانم چگونه ریکاوری کنم.

 

بازی دیشب آسان نبود …

 

ما از دوره ی زمانی پرکاری می آییم و نمی توان تصور کرد که همه ی بازی ها را 4‐0 ببریم. ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که در وضعیت خوبی قرار داشت و برای ما مشکل ایجاد کرد به خصوص در زمینه ی تخریب بازی. ما خوب بازی نکردیم، اما اگر به تاریخ بازی های یوونتوس و جنوا در چهار سال اخیر نگاه کنیم، من بازی که با مصاف دیشب متفاوت باشد به یاد نمی آورم، تازه حتی زمانی که تمام بازیکنانمان را در دسترس داشتیم. تیم دیروز موفق شد پیروز شود، ما از یک آزمون بزرگ برای سنجیدن هویتمان سربلند بیرون آمدیم و این از همه چیز مهم تر است. اگر حتی وقتی خوب نیستید ببرید، این یک علامت مثبت است. حالا ما سخت ترین مسابقه مان را در این چرخه ی کوچک داریم و آن بازی با فروزینونه روز یکشنبه است، چون خیلی ها به آن به عنوان یک مسابقه ی کم ریسک نگاه می کنند و این دقیقا همان جایی است که شما باید بیشتر مراقب باشید.

 

.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: