لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تحلیل سیاه و سفید / نظرات شما در مورد بازی یوونتوس - لیون

تحلیل سیاه و سفید / نظرات شما در مورد بازی یوونتوس - لیون

همانطور که پیش از این در صفحه اینستاگرام یوونتوس دات آی آر توضیح داده بودیم پس از هر بازی، در پستی اختصاصی با عنوان #تحلیل_سیاه_سفید کاربران اینستاگرام نظر و تحلیل خود را از بازی یوونتوس اعلام خواهند کرد و ما فردای بازی، تعدادی را به عنوان نظرات برگزیده در سایت منتشر می کنیم.

 

به همین منظور تحلیل هواداران و همراهان یوونتوس را پس از تساوی شب گذشته یووه در خانه مقابل لیون را مرور می کنیم:

 

yasin_rafie:

 

یوونتوس آلگری همینه. هرجا خواسته نتیجه رو نگه داره برعکس گل خورده. امشب نمونه ش رو دیدین. قبلشم که بازی با بایرن! بدترین تعویض! خط هافبک منفجر!

 

ramezanimilad:

 

تعویض هیگواین قبل از خوردنه گل ناخوداگاه منو یاد سال قبل تو بازی بایرن وقتی پریرا اومد و گل خوردیم انداخت بازی چشم نواز نیست به دلیل نا هماهنگیه خط میانی از کارایی بازیکنا درست استفاده نمیشه بنظرم هر چی هست اون وسطه اون وسط.

 

sad3gh_zandi:

 

بی برنامگی! تیم صلابت نداره و آلگری بیش از حد ترسو شده! یووه نباید مقابل لیون کاتاناچیو بازی کنه! ساندرو هروقت به بازی میاد تاثیر گذاره اما همیشه نیمکت نشین اورا باید باشه. کوادرادو هم همینطور... یووه دو فصل پیاپی بازی های راحت داره امتیاز از دست میده و تا وقتی الگری جسارت به خرج نده وضع همینه...

 

saeed_j19:

 

بی نظمی، اشتباهات فردی حتی از بزرگای تیم، اغتشاش حواس سرمربی و نرسیدن به یه تركیب واحد، بیش از حد كند بودن تركیب اولیه، لجبازی سر بازی دادن به اورا و تموم كردن بازی قبل از تموم شدن بازی كل چیزی بود كه داشتیم، فقط استورارو و مانژوكیچ خوب بودن، بقیه در حد خودشون نبودن.

 

peyman.rezaeiiiiii:

 

ابزار لازم برای چهار چهار دو بازی کردن رو نداره مخصوصا تو خط هافبک و بویژه گوشه ها. خدیرا اصلا جاش اونجا نبود. استورارو هم اصلا در حد یوونتوس و تیم ملی ایتالیا نیست. بجای خدیرا اگه کوادرادو رو میزاشت شاید سمت راستمون فعال تر میشد. پرنس هم با روزای اوجش خیلی فاصله داره. ضعف این سه تا هافبک باعث شد پیانیچ هم گم باشه تو بازی. چرا باید با مصدومیت یه مدافع ترکیب تیم کامل عوض بشه؟؟ بن عطیه رو واسه چی خریدن؟؟ روگانیو چرا حفظ کردن؟؟

 

ghn.parvaneh:

 

از اول فصل فقط نگاه کردم این یوونتوسو. این ییونتوس هیچ شباهتی به اون دی ان ای یووه نداره. شده یه تیم ترسو الگری بدجوری لاین اپ میچینه حتی بوفون هم صداش در اومده دیگه الگری چی نیاز داره برای تیمش. بخدا مربیا و تیمای دیگه همیچی مهره هایی ارزشونه که داشته باشن. من به هیچ وجه از اول فصل هیچکدوم از بدای یووه بدلم ننشست.

 

bianconeri_shahinnajafi:

 

اواین بازی که بعد از بازی پارسال مقابل بایرن از یووه دیدم البته شرایطم جوریه که نمیشه دید واقعا. چند نکته داشت بازی اول اینکه دیبالا و کیلینی مصدومن بونوچی و پیانیچ هم که مصدوم شدن اگه تیم کامل باشه زیاد مشکلی توش نیست دوم اینکه مانژو و هیگواین راس هستن کمبود دیبالا مشخصه کاملا برا توپ رسوندن به مهاجما. کوادرادو هم عالیه برا چی بازی بهش نمیرسه معلوم نیس. مشکل این یوونتوس این بازیای ساده نیست پارسال اگه به فینال رسیدیم پوگبا و پیرلو ویدال موراتا توز رو داشتیم تیم کلا خطرناک بود، تیم اگه برا قهرمانان میخواد بجنگه به نظر من با استورارو هرنانز اورا الوز خدیرا مانژوکیچ و ساندرو همون تلاش نکنه بهتره البته تیم کامل بشه هم یه جورایی میشه امید داشت، همچنین با خرید یه هافبک دفاعی خوب.

 

mohsen_salmani1897:

 

تیم بعداز گل بسیار محافظه کارانه بازی کرد. تنها موقعیت جدی بعدازگل هم نتیجه خلاقیت مانژوکیچ بود و پاس به ایگواین که بیرون زد. حتی تعویض ها هم محافظه کارانه بود. و کوادرادو خیلی زودتر باید وارد زمین میشد. تیم شدید تحت فشار بود. بازیکنای خوبی داریم و فقط کمی باید شجاع تر باشیم. اونم تو خونه. با آحترام. پ.

 

bahador_makhdoomi:

 

نیمه اول رو هجومی شروع کردیم. بعد گل هم بازی رو منطقی اداره کردیم و رو به جلو بازی کردیم. ولی نیمه دوم تیم عقب کشید. بازیکنا آشفته بودن و بدنشون انگار کم آورده بود. حتی وقتی لیون حمله میکرد نمیتونستیم ضدحمله های معروف ایتالیایی بزنیم. استورارو خیلی بد و پراشتباه بازی کرد. بارتزالی ولی خوب جبران میکرد اشتباه بازیکنا رو و تکل های فوق العاده ای زد. گل رو هم که خوردیم تیم توان حمله کردن همه جانبه و برنامه ی خاصی نداشت. درکل دو نیمه ی خیلی متفاوت داشتیم. ایشالله بازی با سویا جبران کنیم و تیم اول صعود کنیم.

 

moh3en72:

 

الگری = مصدومیت های فراوان ― چرخوندن توپ از راس دفاع به چپ و از چپ به راست ― نداشتن برنامه ی مناسب ― بازیکنا تکلیف خودشونو تو زمین نمیدونن و به مراتب کاراییشون افت کرده ― هیچ کار ترکیبی توی تیم دیده نمیشه، زمان کنته همیشه کارای ترکیبی فراوونی بین مهاجمای به مراتب با کیفیت پایین تری نسبت به این مهاجم ها دیده میشد، سمت چپ و راست تیم هم هماهنگی بالایی بین دو بازیکن کناری مث لیخت و ویدال بود ― ایناس که تفاوت ایجاد میکنه ― متاسفانه الگری از دو فصل پیش تا الان کوچکترین پیشرفتی نداشته، بازی یوونتوس با اتلتیکو مادرید در دور گروهی دو فصل پیش رو با این بازی کنار هم قرار بدید تفاوتی توی بازی نمیبینید، توی همون بازی هم مدام توپ بین مدافع های تیم توی زمین خودی پاس داده میشد و آخرش یا لو میرفت یا به کناره ها پاس داده میشد و بی هدف ارسال میشد، چیزی که امسال تو تیم هست و پارسال هم توی تیم بود ― ذهن یه مربی که مریض باشه دیگه کاریش نمیشه کرد ― سه فصله یه بازی قشنگ از یووه ندیدم چیزی که زمان کنته هر هفته اتفاق میفتاد و فقط بعد از بازیای چپپیونز به دلیل نداشتن نیمکت ضعیف و بازیکنای آماتور بود که تیم بی رمق بازی میکرد. فصل پیش اوج تیم روی نبوغ بازیکنی مث مارکیزیو بود ― با برگشتنش ورق رو برگردوند برای الگری ― ولی همیشه اینطور نخواهد بود ― انشاءالله فصل آخریه که تو تیم محبوبم میبینمت جناب یورومکس، چون با تو هیچ لذتی از بازیای تیمم نمیبرم، بی برنامه و بی فکر و بی انگیزه ― یه سر به توییت هاش بزنید و اونارو بخونید با منطقش آشنا میشید ― سطح فکرش در حد فوتبال خیابونی هم نیس ― با این بازی های یووه قهرمانی چمپیونز هم لذتی نخواهد داشت.

 

Avahab_bayat:

 

مشکل بزرگ آلگری اینه که برای جا انداختن مدل ذهنیش تو زمین زمان زیادی لازم داره. همیشه یوونتوس نیم فصل دوم تیم بهتریه. مشخصه که خیلی تدریجی سعی میکنه ایرادات و رفع کنه ولی مصدومیتا کارش و خراب میکنه و چون مثل کنته نمی تونه شور و احساس رو به تیمش تزریق کنه بازبکنا نمی تونن خلا تاکتیکی رو با نبوغشون پر کنن و از این نظر از کنته پایین تره.

 

mehdi_juve:

 

یووه بازی خوبی انجام نداد و بر عکس صحبتهای الگری نتیجه مناسبی هم حاصل نشد. نکته منفی بازی خوردن گلی بود که انگار خوردن این نوع گل عادت یووه شده است. یووه سال گذشته مقابل بایرن مونیخ از همین ناحیه ضربه خورد و دو گل را تقریبا به همین شکل دریافت کرد. همین امسال هم از ضربات آزاد و کرنر کم گل در ابتدای سال دریافت نکردیم. متاسفانه الگری هیچ راه حلی برای این مشکل پیدا نکرده است. حفره ای که معلوم نیست چرا پر نمی شود. زوج هیگواین و مانژوکیچ با همه زحماتی که خصوصا مانژوکیچ می کشد اما مناسب نیست. هیگواین بدین صورت بیشتر عقب می آد که باعث میشود از دروازه دور شود، در حالیکه او را برای زدن ضربات آخر خریدیم. باید البته توجه داشت که الگری هنوز در این فصل حتی در یکبازی هم همه بازیکنانش رو تمام و کمال در اختیار نداشته و حتی مثل بازی دیشب در حین بازیم به تعداد مصدومین اضافه می شود که البته بهانه خوبی برای نتیجه گرفتن نیست. مردان الگری هنوز به هماهنگی نرسیدند که بخشی از ان بخاطر ترکیبها و سیستمهای مختلفی است که الگری استفاده می کند. در پایان با همه مشکلات یادمان نرود بایرن مونیخ و رئال مادرید هم در گروهشان دومند و یووه می تواند در دور برگشت سویا را در خانه اش شکست دهد و جای برای نا امیدی نیست که یووه با بازگشت مصدومین خصوصا دیبالا به احتمال فراوان به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد.

 

شما هواداران عزیز یوونتوس می توانید بعد از هر بازی تحلیلتان از نمایش یوونتوس را در پُست مخصوصی که صفحه اینستاگرام ما با عنوان #تحلیل_سیاه_سفید قرار می گیرد به اشتراک بگذارید تا پس از آن نظرات در سایت یوونتوس دات آی آر باز نشر شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: