جام حذفی آرشیو خبر ها
مانژوکیچ و دیبالا از ابتدا به میدان می روند ، هر اتفاقی در این بازی می تواند بیفتد [تکمیل شد]

مانژوکیچ و دیبالا از ابتدا به میدان می روند ، هر اتفاقی در این بازی می تواند بیفتد [تکمیل شد]

ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یوونتوس در آستانه ی آخرین دیدار تیم تورینی در رقابت های این فصل فوتبال ایتالیا مقابل خبرنگاران حضور پیدا کرد و در مورد شرایط تیم خود سخن گفت:

 

ما آگاه هستیم که در فینال رقابت ها حضور داریم و در واقع همه چیز ار صفر شروع می شود. در این یک بازی هر چیزی امکان دارد.فارغ از اینکه چه طور بازی کنند ، با ۳ نفر در خط حمله و یا سیستم های متفاوت دیگر ، میلان حتما به این بازی واکنش نشان خواهد داد ، فکر می کنم این موضوع طبیعی باشد.

 

وی در ادامه گفت:

 

نباید فراموش کرد که در مقابل تیمی بازی می کنیم که بازی های خود را با یک نمایش بد در مقابل رم به پایان رسانده اند و این مسابقه آخرین شانس آنها برای حضور در رقابت های اروپایی می باشد. ما فردا با تیمی متفاوت رو به رو می شویم، پس مجبور هستیم که بهترین نمایش خود را به اجرا بگذاریم.

 

سرمربی تیم تورینی افزود:

 

در مجموع فکر می کنم که مسابقه ی متعادلی را خواهیم داشت و باید از جسارت بالایی برخوردار باشیم زیرا میلان تیم با کیفیتی است و بازیکنانی چون باکا در اختیار دارد که گل های زیادی را به ثمر رسانده و همیشه خطرناک است.

 

مربی محبوب یووه گفت:

 

بوناونتورا تبدیل به یک بازیکن بزرگ و کامل شده، هوندا از جمله بازیکنانی است که همیشه مورد انتقاد قرار می گیرد اما همواره به تیم کمک کرده است.مونتولیوو ، کوچکا … میلان اگر از انسجام کامل برخوردار باشد، تیمی است که فوتبال خوبی را بازی می کند و می تواند بُرندگی لازم را داشته باشد.

 

 

علاوه بر این ، ما در این فصل دو بازی برابر با میلان ارائه داده ایم و نمی فهمم چرا بازی فردا باید آسان باشد.هیچ فینال آسانی وجود ندارد. باید بتوانیم نمایش خوبی از خود بر جای بگذاریم و باید از لحاظ تکنیکی فراتر از همیشه باشیم. می دانیم که در چنین مسابقاتی، بازیکنانی که توانایی های انفرادی دارند می توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند.

 

بانوی پیر در بازی رفت نیمه نهایی ۳-۰ برد و بازی برگشت را ۳-۰ باخت ، آیا این می تواند درسی برای بازی فردا باشد؟

 

نه من آن بازی را به یادشان نیاوردم ، چون فردا تک بازی است.چیزی که به آنها یاداوری کردم و بازی هم یاداوری می کنم این است که فردا تک بزی است و میلانی را خواهیم دید که خشمگین است و به اندازه ی ما می خواهد بازی را ببرد ، پس نباید خودبرتربین و مغرور باشیم ، باید مثل یک تیم فوق العاده بازی کنیم.فردا یک بازی جداگانه است ، آخرین بازی فصل است ، ما وظیفه ای بر دوش داریم و باید سعی کنیم ببیریم ، این دستاوری خارق العاده خواهد بود چرا که هیچ تیمی نتوانسته اسکودتو و کوپا ایتالیا را دو سال پیاپی ببرد.بنابراین این هم مشوق دیگری برای ما و دلیل دیگری برای اینکه فوق العاده بازی کنیم

 

او افزود:

 

مانژوکیچ و دیبالا دو بازیکنی هستند که در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. کاری به مسابقات حذفی و سری آ ندارد، باید شرایط را بررسی کرد و سپس دست به انتخاب بازیکنان زد و نفرات مورد نظر را راهی مسابقه کرد.به جز انتخاب دروازبان ، ما دست به هیچ تغییر عجیب و غریب دیگری نخواهیم زد.نتو بازی خواهد کرد و ما از این بابت بسیار خوشحالیم چرا که بعد از اینکه مدت ها بازی نکرده بود ، از بازی ورونا به بعد نتو خیلی بهتر شده و برای یک دروازبان سخت است که یک سال کامل بازی نکند. در این بازی ما با سه مدافع بازی خواهیم کرد و از بازیکنانی بهره خواهیم برد که در دسترس باشند ، بارزالی ، روگانی و کیه لینی.

 

موراتا و زازا؟

 

موراتا و زازا بازیکنانی هستند که می توانند جریان بازی را عوض کنند ، همان طور که در طول لیگ این موضوع را دیده ایم. به غیر از پوگبا باید دو بازیکن دیگر را انتخاب کنم ، یکی در پست مقابل مدافعان و دیگری در سمت راست خط هافبک.

 

 

سرمربی یووه در پاسخ به سوالی که در مورد پیانیچ شده بود گفت:

 

شرمنده! من اینجا هستم که در مورد بازی با میلان در فینال جام حذفی صحبت کنم، نه در مورد نقل و انتقالات. این برای تیم ما شایسته نیست و مدیران به فکر نقل و انتقلات می کنند و وظیفه ی من نیست.فردا بازی بین یوونتوس و میلان است ، یک فینال فوق العاده پس به نظرم بهتر است در مورد آن فکر کنیم و لذت ببریم.بعد از آن فرصت خواهید داشت که در مورد بازار نقل و انتقالات بنویسید.

 

آلگری آخرین مربی ای بود که با میلان موفق به فتح جام شد ، آیا این باعث می شود که فینال فردا شیرین تر شود ؟

 

تکرار می کنم ، بازی فردا خاص است و مهم تر از همه یک بازی جادوییا ست ، چرا که بازی میلان-یوونتوس همیشه فریبنده است.این در مورد لیگ و همچنین فینال هایی که به مصاف هم رفته ایم ، مثل فینال ۲۰۰۳ در منچستر.باید خوب باشیم ، در بهترین حالتمان و در نهایت به کمی شانس هم نیاز خواهیم داشت.سال قبل بازی ۱-۱ بود و بازی خوبی بود ، لاتزیو به هر دو تیرک ما ضربه زد و در آن سمت ما گل زدیم.

 

چرخه ی یوونتوس؟

 

 هر چه که بود ، چرخه ی یوونتوس پارسال به اتمام رسید.امسال ۱۰ بازیکن جدید به تیم آمدند ، بازیکنان جوان زیادی به تیم اضافه شدند ، بنابراین به عنوان مدعی اصلی قهرمانی فصل را شروع نکردیم.در ۱۰ بازی اول خرابکاری کردیم ، اما بعدش بچه ها یک کار باور نکردنی انجام دادند.فردا هیچ چرخه ای به اتمام نمی رسد ، بله فصل تمام می شود و به ساحل می رویم.اما روز ۶ جولای دوباره شروع می کنیم و آماده ی چالشی جدید خواهیم شد.این مقطع سکوی پرتاب نیست ، باید فینال را بازی کنیم و ببریم فرداشت خواهیم فهمید که برده ایم و یا باخته ایم ، نتیجه ی بازی استراتژی و هدفمان برای فصل بعد را مشخص می کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: