مصاحبه آرشیو خبر ها
«یک تیم فوق العاده...»

«یک تیم فوق العاده...»

یوونتوس موفق شد در شبی که تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، جنوا را از پیش رو بردارد. آنتونیو کونته به این نکته اشاره می کند که پیروزی در این شرایط تنها از «یک تیم فوق العاده» برمی آید.

کونته در مصاحبه ی پس از بازی یوونتوس مقابل جنوا بهه خبرنگاران گفت: «آمدن به جنوا و پیروزی در مقابل تیمی که گویا بازی مرگ و زندگی اش را انجام می داد، تنها یک معنی می دهد، این که پیروزی در این شرایط تنها از یک تیم فوق العاده برمی آمد. آن هم در وضعیتی که خسته از بازی های متعددمان پا به اینجا گذاشته بودیم و نمی توانستم بازیکنان خسته ام را جایگزین کنم.

وی ادامه داد: «چند حادثه ی بحث برانگیز هم وجود داشت، اما همه ما می دانیم که داورمان هم انسان اند و می توانند مرتکب اشتباه شوند، بنابراین از داوران تشکر می کنم.»

«مشکی که برای بارتزالی به وجود آمد به عنوان یک نمونه باید مورد نظر قرار گرفته شود، از سیستم چرخشی من گلایه هایی شده بود، در حالی که من بارتزالی را به خاطر حضور در سه بازی پشت سر هم استراحت دادم و با وجود این استراحت دیدید که او این بازی را از دست داد. بازیکنان دیگری هم بودند که نیاز به استراحت داشتند، اما مصدومیت مارکیزیو و جووینکو باعث شد انتخاب زیادی نداشته باشم.»

«جنوا بسیار تهاجمی کار کرد، اما مهاجمین ما هنگام حفظ توپ خوب عمل کردند، گل های دیگری را هم به ثمر رساندیم که مردود اعلام شدند، در نتیجه از بازی تیم راضی هستم. می توانستم هنگام ضربات آخر فرصت طلب تر عمل کنیم، اما تیم حریف هم در دفاع و هم در حمله خوب عمل کرد.»

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت: «در حال حاضر این تیم مسابقات بسیار پرفشاری را تجربه می کند، بقیه نیز مجبور هستند به این نکته اعتراف کنند، حتی اگر از با تمام وجود اعتراف به این مسئله را نخواهند. امیدواریم به اسکودتو برسیم، در این صورت رکورد ساز خواهیم شد و پرحرفی برخی ها از یاد خواهد رفت.»

«قدم برداشتن با این سرعتن فوق العاده، باعث ناراحتی و افسردگی کسانی می شود که پشت سرمان در حال حرکت اند. خوشبختانه آن ها از این سرعت فوق العاده ی ما شگفت زده خواهند شد و همان عقب می مانند.»

«همیشه گفته ام که اسکودتو هدف اصلی ماست، دادن سومین اسکودتوی متوالی به رئیس. البته که می خواهیم در لیگ اروپا هم به پیش بروریم، اما هدف اصلی همیشه اسکودتو بوده است.»

آنتونیو کونته در پایان افزود: «فیورنتینا مشخصاً با نتیجه ی بازی دور رفت نسبت به یوونتوس برتری دارد. با خواندن روزنامه و گوش دادن به صحبت های مردم به نظر می رسید که آنها از همان روز جمعه حذف یوونتوس از لیگ اروپا را جشن گرفته اند.»
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد امینی نسب
محمد امینی نسب«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: