لیگ اروپا آرشیو خبر ها
جای یوونتوس لیگ قهرمانان اسـت ; فیورنتینا احترام زیادی دارد

جای یوونتوس لیگ قهرمانان اسـت ; فیورنتینا احترام زیادی دارد

آنتونیو کونته ، سرمربی یوونتوس در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی حساس با فیورنتینا در لیگ اروپا به سوالات خبرنگاران در مورد بازی فردا و شرایط یوونتوس پاسخ داد .

" موضوع برای ما غرور است و فردا بازی بازگشت به یک هشتم نهایی لیگ اروپاخواهد بود . چیزی که من می گویم این است که لیگ قهرمانان اروپا نباید زیستگاه و جایگاه همیشگی یوونتوس توصیف شود و شما همیشه مجبور باشید که در لیگ قهرمانان بازی کنید "

" به هر حال برای ما در این فصل در لیگ قهرمانان یک تاسف بزرگ وجود داشت . تاسفی در 10 دقیقه پایانی ، و ما نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم و این یک تاسف بزرگ برای ما است "

" این غیرقابل انکار است که اکنون ما در رقابت ضعیف تری بنام لیگ اروپا حضور داریم ، اما ما همچنان متعهد هستیم که تا پایان تلاش کنیم برای رفتن به جلو. با غرور ، افتخار ، عشق و شور و شوق و هر آنچه که ما داریم "

آسیب دیدگی بازیکنان یوونتوس ؟

" این دوره مطمئنا یک دوره خاص در یوونتوس است و شاید بحرانی ترین مقطع حضور من در یوونتوس از نظر آسیب دیدگی و مصدومیت بوده . اما این هم بخشی از فوتبال است و. شاید من لازم بود که کمی از سیستم چرخشی بیشتر استفاده می کردم "

" ما باید خلاصه و نتیجه ای از 3 بازی گذشته در برابر فیورنتینا را فردا ارائه کنیم و ارزیابی و بررسی دقیق و کاملی را لازم داریم . و همانطورکه خودمان را آماده کردیم باید آن ها را هم خوب شناخته باشیم "

" من همه فشارها را برای یوونتوس تصور نمی کنم و به نظرم همه دیدارهای تیم های ایتالیایی پر فشار و فشرده است . برای هر دو تیم این شرایط وجود دارد "

" و همچنین اعتقاد دارم که راه یوونتوس نباید در لیگ اروپا باشد و یووه باید در لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند . تاسف و ناراحتی ما از شکست در برابر گالا در ترکیه است . اما به هر حال ما اکنون این ماجراجویی را آغاز کردیم و صحیح است که برای بهترین عملکرد ممکن تلاش کنیم "

" اما ما به تحت فشار قرار گرفتن و بازی های سخت عادت کردیم زیرا که یوونتوس باید در هر بازی برنده باشد و بنابراین فکر کردن در این مورد چیزی را تغییر نخواهد داد "

" من فکر می کنم که در 20 دقیقه پایانی بازی قبل در برابر فیورنتینا سختی زیادی را تحمل کردیم . فکر می کنم که 70 دقیقه خوب را برابر آن ها به نمایش گذاشتیم . تنها 20 دقیقه تحت فشار بودیم "

ماریو گومز ؟

" فکر می کنم که او بازیکنی است که روبرو شدن با او ترس دارد . اما اینجا تیم فیورنتینا برابر ما خواهد بود و همانطور که بوفون هم اشاره کرد ، یک تیم تشکیل شده از بازیکنان با ارزش و بازیکنان فنی و جنگنده تشکیل شده است "

" همچنین می توان در این بین از بورخا والرو نام برد که قطعا یک بازیکن مهم در توضیح پست خود است. همچنین بسیاری بازیکن خوب دیگر مانند کواردادو ،رودریگز ،گومز ،پیزارو و ساویچ که بسیار خوب کار می کنند. این در مورد نگرانی ما و توانایی فردی بازیکنان فیورنتینا است و ما مطمئنا احترام زیادی برای مجموعه فیورنتینا قائل هستیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: