این تیم به بلوغ رسیده است

این تیم به بلوغ رسیده است

آنتونیو کونته ، سرمربی باشگاه یوونتوس ، پس از برتری این تیم در دیدار برابر بولونیا با شبکه اسکای به گفت و گو پرداخت :

نود امتیاز و اختلاف 11 امتیازی با رم ؟

"ما برای برد آمدیم و این آسان نبود. تمام تیم ها در ورزشگاه یوونتوس با بستن میانه میدان به دفاع می پردازند و ما مجبور به قفل گشایی بازی می شویم. در نیمه اول کند عمل کردیم اما در نیمه دوم بهتر بودیم."

قهرمانی در جیبتان است؟

"قدم بزرگی برداشتیم. ما به خود نگاه می کنیم نه به رم ، که در این فصل کاری شگفت انگیز انجام داده است. هدفمان هنوز نهایی نشده و اکنون به بنفیکا فکر می کنیم. به آنجا می رویم تا بازی خوبی از خود ارائه دهیم و از فرصت ها استفاده کنیم. برای غلبه بر آنها باید در فرم خوبی باشیم."

در لیسبون چه کسی بازی خواهد کرد؟ کاسرس ، ووچینیچ ... ؟

"به عقیده من هیچکدامشان (می خندد) . آنها به خوبی خود را آماده می کنند. عیب هایشان را پیدا کرده و کیفیت تیم را بهبود می بخشند. بازی در یک جو پر حرارت آسان نیست. جو داغی است و ما نیز می خواهیم مانند آهن گداخته باشیم چون یورو لیگ را می خواهیم."

می توانید مروری بر راهی که در کسب سومین اسکودتو داشتید برایمان داشته باشید؟

"در این فصل در فاز هجومی بازیکنان مهمی داشتیم. تطبیق یورنته با تیم کمی طول کشید در حالی که توز از اول آماده بود. و حالا ما دو مهاجم تمام عیار داریم و داشتن بازیکنان قوی مهم است."

در بعضی از بازی ها جای مارکیزیو و پیرلو را عوض می کنید؟

"آندره و کلودیو چرخشی به جای هم می روند که ممکن است برای ویدال و پوگبا نیز همینطور باشد. حقیقتاً بازی در مقابل چنین تیم هایی که تماماً دفاع می کنند دشوار است. ما به خوبی تمرکز خود را در طول بازی حفظ کردیم و شروع مجدد ها را کنترل کردیم و بوفون هرگز به زحمت نیفتاد. این تیم به بلوغ رسیده ، رشد زیادی کرده و من بسیار خوشحالم. این توجیه فصل فوق العاده ای است که در حال اتمام آن هستیم."
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: