جام حذفی آرشیو خبر ها
اگر خوب نباشیم حذف می شویم ، پیاتسا بازی خواهد کرد

اگر خوب نباشیم حذف می شویم ، پیاتسا بازی خواهد کرد

ماسیمیلیانو آلگری، در برابر دوربین‌ها و میکروفون خبرنگاران در مرکز رسانه ی باشگاه حاضر شد تا در مورد مصاف فردا با آتالانتا صحبت کند:

 

اخبار تیم

 

‌ ما تغییر عمده ای در تیم نخواهیم داشت، به خاطر مصدومیت‌ها متعدد در خط دفاع با کمبود مواجهیم. با این همه، چند تا از هافبک‌ها استراحت خواهند کرد و دیبالا و پیاتسا به احتمال بسیار زیاد بازی خواهند نمود، هر دو نیاز دارند که کمی فرصت حضور در میدان داشته باشند.

 

تجلیل از پیاتسا

 

از یک طرف مصدومیت او در ابتدای فصل یک بدشانسی تمام عیار برای او بود و از طرف دیگر، می‌توان گفت این مسئله برایش خوب هم بوده‌است. مدتی که بیرون از زمین بوده به او زمانی داده است که بعد از تابستان پرفشار کمی استراحت کند و حالا او به تمرینات گروهی برگشته است و بسیار سرحال‌تر است و انگیزه‌ی مضاعفی دارد. او بازیکن شگفت‌آوری است، بازگشت او می تواند تاثیر یک خرید جدید را در تیم داشته‌باشد.

 

اخبار مصدومان

 

دنی آلوز امروز دوباره معاینه می‌شود، و امیدواریم که به زودی به تمرینات برگردد. وقتی آزمون هایش را پشت سرگذاشت، بهتر می‌توانیم بفهمیم کی می‌تواند برگردد. ما منتظر بونوچی و الکس ساندرو هستیم تا اواخر هفته در دسترس باشند.

 

آسا و ماریو

 

کوادو روز یکشنبه بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و فردا هم دوباره دعوت خواهد شد. تعهد مانژوکیچ مثل همیشه بالاست و من هم از او راضی بودم: او در حال حاضر چه از نظر بدنی و جه ذهنی در فرمی عالی قرار دارد هم ماریو و هم ایگوایین می‌توانند بازی کنند و فرق چندانی ندارد، من به هر دوی آنها اعتقاد راسخ دارم.

 

نگاه به جام

 

دفاع ما از کوپا ایتالیا به زودی آغاز می‌شود و می‌خواهیم امسال هم به فینال برویم. قرعه ی ما در هر مرحله می‌تواند بالقوه خدعه آمیز باشد، بنابرین کارمان آسان نخواهد بود، اگر از سر فردا بگذرانیم، بازی‌های سخت‌تری در آینده در انتظار است.

 

تبریک به آتالانتا 

 

آتالانتا حال و روز خوبی دارد، در تمام رقابت ها فوتبال زیبایی نمایش می‌دهند و همه‌ی تیم در این موضوع نقش دارند. آن‌ها محصول زیرساخت هوشمندانه و مستحکمشان را برداشت می‌کنند ― خصوصا آکادمی‌شان ― و به همین خاطر، باید به آنها تبریک گفت. طبیعتا، تمرکز ما این است که به دور بعدی جام برسیم، و با توجه به سفر دشوارمان به فلورانس در آخر هفته ی پیش رو ترجیحا در طول 90 دقیقه ی قانونی این کار را انجام دهیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: