ضربه ای به آرزوهای یووه

ضربه ای به آرزوهای یووه

راه باریکی برای زنده ماندن امید باز بود اما امشب تقریبا بسته شد. ناامیدی در اطراف یووه موج میزند، انتقادات ها به وضوح شنیده میشود، نه تنها برای شکستی که امشب بانوی پیر مقابل رقیب همیشگی، اینتر متحمل شد، بلکه برای عملکرد و نوع بازی بازیکنان مکس الگری ست که به نظر میرسید در این بازی هیچ تمایلی برای بردن که هیچ برای بازی کردن نیز نداشتند!

 

این شکست مانند ضربه ای به آرزوهای یوونتوس بود، آرزوهایی که اندک روزنه هایی برای تحقق یک غیر ممکن در خود می دید اما حالا رسیدن به آن بیش از پیش سخت و در شرایط کنونی ناممکن به نظر میرسد.

 

ماسیمیلیانو الگری، مربی یووه در سخنان بعد از بازی تاکید به قدرت و شانس بالای اینتر برای کسب اسکودتو داشت.

 

اینتر مدعی قهرمانی ست، اما اتفاقات غیر منتظره همیشه در گوشه و کنار فوتبال هستند. یووه تقریبا سه سال بود که اینگونه بازی نمی کرد. ما باید مسیری که پیش گرفتیم را طی کنیم و راه مان را ادامه دهیم. امشب مقابل تیمی سرسخت و قوی بازی کردیم. تورام در بازی فرصت داشت درست مانند ولا، در نیمه دوم آنها بهتر بازی کردند. بعد از یک هفته منفی باید به بازیکنان تبریک بگویم. به تغییر ییلدیز و کیه زا در لحظاتی فکر می کردم اما در آن شرایط بازی سخت تر میشد. در طول یک فصل لحظات منفی ای نیز سراغ شما می آید. یکشنبه گذشته دو امتیاز برابر امپولی از دست دادیم و حالا باید تلاش کنیم این دوران منفی کوتاه شود. ما تاوان تجربه را می دهیم، باید به دورانی که عادت به قهرمانی داشتیم برگردیم، با این حال قهرمانی دور است؛ لحظاتی هستند که تیم دچار بحران میشود، ما نباید وارد بحران شویم. در دور نخست نیز برابر ساسولو شکست خوردیم و بعد با برتری دوران منفی را پشت سر گذاشتیم، این هفته هم با امپولی و حالا اینتر، هفته سختی را سپری کردیم اما باید از آن خارج شویم.

 

مکس بار دیگر به نتایج خارج از تصور تیم اش نیز اشاره کرد و گفت:

 

هیچ کس هرگز تصور نمی کرد که در چنین رتبه و جایگاهی باشیم که الان هستیم. بنابر این طبیعی ست که می گویند اینتر و یووه برای اسکودتو مدعی هستند اما کسی دقت نمی کند که مسیر این دو تیم متفاوت است. ما در دیداری شکست خوردیم که آن سوی زمین آن تیمی قدرتمند با شانس قهرمانی از ابتدای فصل قرار داشت، ما تیمی بودیم که تلاش کردیم و پیشرفت داشتیم و به این جایگاه رسیدیم که کسی انتظارش را نداشت. حالا میلان نیز وجود دارد. فصل طولانی ست و هر اتفاقی می تواند بیافتد در فوتبال اتفاق های غیر منتظره ای در گوشه و کنار آن قرار دارند که می تواند هر لحظه روی دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: