عقب نشینی الگری!

عقب نشینی الگری!

بعد از هفته های انتظار و جدال های خارج از میدان به دربی ایتالیا میرسیم، به مصاف یووه و اینتر در یکی از حساس ترین لحظات فصل جاری رقابت های سری آ؛ مکس الگری، مربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار مهم حاضر شد و در سخنان اش به گونه ای اشاره کرد که گویی برای کسب اسکودتو دچار تردید شده است!

 

فردا همگی راهی میلان می شویم، کیه زا و ربیو هم بعد از گذشت مدت ریکاوری برگشته اند. دو مهره جدید را هم داریم، دژالو و الکاراز که امروز برای نخستین بار با تیم تمرین کرد، با تمام مهره های راهی میلان میشویم. فردا دیدار فوق العاده ای خواهد بود، یک شب تمام ورزشی در استادیومی تقریبا پر از تماشاگر. ما از قدرت و توان اینتر خبر داریم، اما ما هم شرایط خیلی خوبی داریم. ما باید به مسیرمان ادامه دهیم، این یک گام در این مسیر است و تمام مسیر نخواهد بود. ما تا پایان باید امتیازهای زیادی را برای حضور در لیگ قهرمانان سال اینده کسب کنیم.

 

الکازار

 

از امدن او راضی هستم چون بازیکن جوانی ست و تمایل و انگیزه زیادی دارد. در دسترس است و در تلاش است بیشتر یاد بگیرد، من خوشحالم و فکر می کنم که باید از او انتظار داشت که شکوفا شود و خصوصیات خود را به ما نشان دهد. اما دژالو از یک عمل سخت برگشته نیاز است که فرصت برای همراهی با ما را در اختیار او بگذاریم.

 

کیه زا

 

فدریکو همیشه تلاش می کند تا خود را در کنار تیم ببیند، مصدومیت و جراجی شرایط او را سخت کرده اما بازیکنان زیادی با این آسیب روبرو میشوند او باید با این شرایط کنار بیاید و به زندگی ورزشی خود ادامه دهد. برای بازی فردا تصمیم می گیرم، مهم این است که همه در اختیار تیم هستند ما در نیمه دوم رقابت های فصل هستیم و بازی های زیادی مانده که باید تلاش و سختی بیشتری داشته باشیم. کسی نمی تواند انکار کند که بازی فردا زیبا و مهم نیست. به ویژه که تیمی مقابل شما ست که نشان داده توانسته کارهای مهمی را انجام دهد.

 

الگری یک بار دیگر تاکید می کند که این بازی تمام سری آ نخواهد بود:

 

بازی مهمی ست اما تعیین کننده نهایی نیست. با دو تساوی امتیازی نزدیک به یک پیروزی به دست می اوری و با دو برد و یک شکست شرایط فرق می کند. ما باید امتیازهایی که برای لیگ قهرمانان نیاز داریم را کسب کنیم. برای بازی فردا صحبت بیشتری نیست، برای اینده بعد فکر می کنیم، باید بازی فردا انجام شود و بعد به ادامه مسیر می اندیشیم. ما شرایط خوبی داریم و به بازی خوب فکر می کنیم.

 

پیروزی یا شکست نخوردن

 

ما برای نتیجه ای مثبت و کسب آن به میدان می رویم، این یک امر عادی ست، بازی زیبایی ست، باید ببنیم آخر بازی چه می شود. چه اینتر رقیب ما باشد چه تیمی دیگر، ما باید همیشه برای برنده شدن و شکست رقیب کار کنیم.

 

بازی رفت

 

دیداری متعادل بود، ولی فردا بازی متفاوتی خواهد بود. اخرین جلسه تمرینی را برگزار می کنیم و بعد برای بازیکنان در ترکیب تصمیم می گیریم، در دیدار فردا نیاز به دویدن داریم مطمئنا این بخش کمک زیادی به ما خواهد کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: