الگری : اگر کالیاری را شکست ندهیم، تمامی کارهای قبلی ما بی اعتبار است

الگری : اگر کالیاری را شکست ندهیم، تمامی کارهای قبلی ما بی اعتبار است

ماسیمیلیانو آلگری خاطرنشان کرد که یوونتوس چگونه باید با آرامش، تواضع و احترام با کالیاری روبرو شود و اجازه ندهد که حواس‌پرتی بازی حساس مقابل اینتر در هفته ی بعدی بازی ها بر روی نمایش آنها تاثیر بگذارد.

 

بدون هیچ مسابقه ی اروپایی در این فصل، یوونتوس رقابت های لیگ خود را به خوبی آغاز کرده و در حال حاضر پس از 11 بازی در رده دوم جدول قرار دارد و تنها دو امتیاز کمتر از اینتر صدرنشین لیگ است.

 

پیش از دیدار حساس مقابل اینتر، یوونتوس تحت هدایت آلگری به مصاف کالیاری می رود، تیمی که در هفته های اخیر با کسب 7 امتیاز در سه بازی اخیر خود، در فرم خوبی قرار گرفته است.

 

الگری در یک کنفرانس مطبوعاتی ابتدا اهمیت تقابل یوونتوس با کالیاری را از نقطه نظر ذهنی صحبت کرد.

 

شزنی بازی خواهد کرد، متاسفانه امسال با بازی نکردن در جام های اروپایی، بازی های کمتری داریم و سال سخت تری برای پرین خواهد بود، زیرا او کمی کمتر بازی خواهد کرد.

 

سرمربی یوونتوس نیز انتخاب کاپیتان خود برای جدال با کالیاری را تایید کرد.

 

لوکاتلی فردا به عنوان کاپیتان ما خواهد بود.

 

او در ادامه گفت:

 

کالیاری بسیار خطرناک است، رانیری روی نیمکت هیچ تیمی به راحتی امتیاز نمیدهد. آنها بازیکنانی در جلو دارند که سرعت و تکنیک دارند.

 

وی ادامه داد:

 

فردا سخت خواهد بود، ما باید صبر زیادی داشته باشیم. ما باید یک بازی تکنیکی انجام دهیم و مهمتر از همه چیز مهمی که اتحاد تیم است را از دست ندهیم.

 

از آلگری پرسیده شد که آیا تمرکز روی کالیاری با نزدیک شدن سریع دربی ایتالیا دشوار است یا خیر.

 

بازی مقابل کالیاری سخت است و به چیز دیگری نباید فکر کرد. بازی فردا مهم است، در غیر این صورت ما کارهایی را که در چند بازی اخیر انجام داده‌ایم دور می‌اندازیم.

 

او در مورد دفاع قوی تیم و هرگونه تقویت احتمالی در ژانویه اظهار نظر کرد.

 

فوتبال یک علم دقیق نیست، هر سال با بقیه متفاوت است. من می بینم که آنها گروهی از بچه های خارق العاده هستند، هدف در پایان فصل است و ما باید با سطح استاندارد به کار خود ادامه دهیم.

 

از سرمربی یوونتوس پرسیده شد که آیا از کار میلان برای بازگرداندن زلاتان ابراهیموویچ الهام می گیرد یا خیر.

 

اینها تصمیمات باشگاه هستند. من به بازیکنان، کادر فنی و کسانی که در کونتیناسا کار می کنند فکر می کنم. سپس آنها چیزهایی هستند که افراد دیگر برای خیر و صلاح باشگاه تصمیم خواهند گرفت.

 

آلگری به جانشین های احتمالی آدرین رابیو اشاره کرد.

 

ما لوکاتلی، مک کنی، میرتی، نیکولوسی را داریم. همه آنها خوب کار می کنند، کار آسانی نیست. این واقعیت که آنهایی که بازی می کنند و سپس کسانی که به میدان می آیند تا سهم خود را داشته باشند، عامل مهمی است. ما باید اهداف شخصی را کنار بگذاریم و خود را در خدمت تیم قرار دهیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: