کنفرانس خبری مکس الگری بعد از برتری مقابل لاتزیو

کنفرانس خبری مکس الگری بعد از برتری مقابل لاتزیو

ماسیمیلیانو آلگری معتقد است که فدریکو کیزا امروز بهترین بازی خود را برای یوونتوس مقابل لاتزیو انجام داد و فاش کرد که هدف بانوی پیر کسب 76 امتیاز در این فصل است.

 

یوونتوس روز شنبه با نتیجه قاطع 3‐1 مقابل لاتزیو پیروز شد و دوشان ولاهوویچ و فدریکو کیزا نام خود را در جدول گل‌ها ثبت کردند.

 

فدریکو کمی نزدیکتر به ولاوویچ بازی می کند و در ایجاد بهترین موقعیت ها برای او خوب است. فکر می کنم امروز کیزا بهترین بازی را از زمان پیوستن به یوونتوس از نظر تکنیک، توجه و تمرکز انجام داد. او در حال کار و پیشرفت است.

 

آلگری از عملکرد همه راضی بود و رضایت خود را پنهان نکرد.

 

او گفت:

 

من از نحوه بازی، پیروزی و رفتار کسانی که در آن نقش داشتند خوشحالم.

 

الگری در ادامه گفت:

 

جو عالی بود، هواداران حتی زمانی که لاتزیو توپ را در اختیار داشت، ما را تحت فشار قرار دادند و حمایت کردند، بنابراین من خوشحالم. ما باید پاهایمان را روی زمین نگه داریم. هدف ما این است که در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم، بنابراین اکنون بالاتر از حد انتظار هستیم.

 

بانوی پیر اکنون در چهار بازی 10 امتیاز کسب کرده است، اما آلگری تیمش را مدعی قهرمانی نمی بیند.

 

او مدعی شد: «نه، زیرا باید بدانیم که پایان دادن در جمع چهار تیم برتر این فصل بسیار سخت خواهد بود.»

 

او گفت:

 

رقابت بزرگی وجود دارد. ناپولی، اینتر و میلان بالاتر از بقیه هستند، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تا دسامبر در آنجا بمانیم و سپس برای پیشرفت تلاش کنیم. هدف ما کسب 76 امتیاز برای صعود به لیگ قهرمانان است. فکر می کنم کافی باشد، اما خواهیم دید. بازی نکردن در لیگ قهرمانان این فصل از نظر فنی و اقتصادی ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

کارشناسان DAZN خاطرنشان کردند که مانوئل لوکاتلی و فابیو میرتی به طور پیوسته در حال پیشرفت هستند. هر دوی آنها در طول تعطیلات بین المللی به ترتیب با ایتالیا و ایتالیا U21 نمایش قانع کننده ای داشتند.

 

اعتماد به نفس لوکاتلی به لطف عملکرد خوب مقابل اوکراین نیز بهبود یافته است. الگری اذعان کرد که میرتی نیز خوب است، او امروز خوب کار کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: