الگری: نبودن در اروپا برای ما خوشایند نیست؛ برای ایستادن در چهار رده نخست مبارزه می کنیم

الگری: نبودن در اروپا برای ما خوشایند نیست؛ برای ایستادن در چهار رده نخست مبارزه می کنیم

بانوی پیر در سومین هفته از رقابت های فصل جاری سری آ برابر امپولی به برتری دو بر صفر رسید تا با کسب هفت امتیاز دررده سوم جدول رده بندی بیاستد. مکس الگری، مربی یووه در پایان بازی از نمایش بازیکنان اش ابراز رضایت کرد و گفت:

 

امروز برابر امپولی تیمی که می تواند رقبا را به سختی بیاندازد خوب بازی کردیم، در دقایق کمی از این بازی دچار لغزش شدیم، در حمله به ویژه در محوطه حریف جدی تر و دقیق تر بازی کردیم و باید گل های بیشتری به ثمر می رساندیم. این مسئله ای ست که در طول فصل باید بهتر شویم.

 

پوگبا

 

به طور دقیق نمی دانیم اما احساس درد از ناحیه کمر داشت. فردا تست های پزشکی خود پاسخ را می دهند. اما یک نیم ساعت خوب را در زمین پشت سر گذاشت.

 

وه آ

 

او از نظر جسمی و ذهنی کمی خسته بود و امادگی لازم را نداشت. همچنین باید خود را با تاکتیک فوتبال ایتالیا وفق دهد، به کمی زمان نیاز دارد، با گذشت زمان من هم می توانم بهتر بازیکنان را بشناسم تا شرایط آنها را برای بازی و جانشینی در طول بازی درک کنم.

 

ولاهوویچ ― کیه زا

 

انها خوب بازی کردند، در حال رشد و هماهنگی هستند. افسوس برای ولاهوویچ، امروز خوب بود. من به همه بازیکنان نیاز دارم و برای رسیدن و ایستادن در میان چهار تیم باید همه بازیکنان در شرایط ایده ال قرار گیرند. امروز هماهنگی در میان بازیکنان بهتر بود، خط میانه و مهاجمین رابطه خوبی داشتند. به ویژه برای تیمی مانند امپولی با دفاعی مستحکم خوب بودیم هر چند هنوز باید در گلزنی دقت بیشتری داشته باشیم. در میانه میدان و خط دفاعی نیز باید پیشرفت کنیم.

 

لوکاتلی

 

امروز خوب بود، آرام بازی کرد. برابر بولونیا کمی دچار اشتباه شدیم. ما باید تمرکز و تعادل را به دست بیاوریم و پیش برویم. تا ماه اکتبر باید به این تعادل برسیم، با دقت و جدیت تمرین می کنیم. میرتی نیز باید بهتر شود. برای انچه که به عنوان تیم انجام دادیم خوشحالم.

 

بازی اروپایی

 

بازی نکردن در اروپا و بیرون ماندن خوشایند هیچ کس نیست. اما ما در جایگاه سوم بودیم و گفتن اینکه ما ضعیف بودیم درست نیست. ما تا جایگاه سوم رفتیم. حالا به صبر نیاز داریم. در کنار میلان، اینتر، ناپولی باید برای چهار رده نخست مبارزه کنیم.

 

مانیانلی

 

زمانی که مربی او بودیم به او گفتم که می تواند مربی شود. مانند بیانکو که او را فصل گذشته در کادر تیمی می خواستم. زیرا یک انسان پرانرژی ست، از اینکه به تیم ما آمد خوشحالم درست مانند سایر همکاران. حدود دوازده سال است که همدیگر را می شناسیم وچندین بازی را در این سال ها بردیم. خیلی خوش شانس هستم که همکاران خوبی دارم، انها باید از مربی بهتر باشند. برای تلاش و تمرین زمان زیادی داریم، تیم متفاوتی داریم و درک و هوش کافی برای شناخت و داشتن ترکیب تیمی نیز به خوبی وجود دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: