الگری: دوباره مبارزه برای پیروز شدن شروع خواهد شد اما در حال حاضر باید واقع بین باشیم

الگری: دوباره مبارزه برای پیروز شدن شروع خواهد شد اما در حال حاضر باید واقع بین باشیم

بانوی پیر برابر کرمونزه به یک برد ارزشمند و شیرین دست یافت تا امیدهای خود و هوادارانش را برای ایستادن در جایگاه دوم رده بندی رقابت های سری آ تا پایان فصل پررنگ تر نماید.

 

شاگردان مکس الگری در دیدار امشب توانستند با نتیجه دو بر صفر از سد رقیب خود بگذرند و فاصله اندک اما مهم خود را با سایر رقبا در رده سوم و چهارم جدول حفظ کنند.

 

مربی یووه در ابتدای اظهارات پایانی دیدار به مصدومیت شدید پل پوگبا و شرایط این بازیکن اشاره کرد:

 

همگی متاسف شدیم. در حال اماده سازی و بازگشت بود واقعا سخت و ناگوار است او دوران سختی را پشت سر گذاشت و در مسیر بازگشت بود. توقف دوباره او ناراحت کننده است.

 

فصل

 

یک بازی تعیین کننده وسرنوشت ساز برای یک فصل نیست. بازی آسانی نبود و در این دیدار سخت پیروز شدیم، حریف سخت کوش و سرسختی بود. شایسته این برتری بودیم و برای این پیروزی خوشحالیم.

 

سویا

 

در حال حاضر به آن فکر نمی کردم و چیزی در ذهنم نیست، فردا یک ایده دارم و پس فردا ایده دیگری و در آخر تصمیم می گیرم. در نیمه دوم بهتر شدیم و این به ما می گوید که تیم به یک روند و تعادل رسیده و از نظر فیزیکی نیز بهتر شده ایم. در نیمه نخست باید بهتر بازی می کردیم اما کمی کند ظاهر شدیم و سرعت خوبی در بازی نداشتیم. اما شرایط تیم خوب است و پنجشنبه بازی مستقیم و حساسی ست. آنها در خانه بازی می کنند و ما باید با جدیت و در عین حال آرامش به میدان رویم. با یک بازی تکنیکی به هدف مان برسیم.

 

روحیه پوگبا

 

او دیگر بزرگ شده، سه فرزند دارد و یک مرد تنومند و قوی ست. در حال بازگشت بود و ما واقعا برای متاسفیم، خیلی ناراحت کننده است اما چاره ای نیست منتظرم او خواهیم بود.

 

اسکودتو

 

فصل را به بهترین شکل ممکن باید تمام کرد. ایستادن در چهار رده نخست و البته جایگاه بهتر نسبت به فصل گذشته نیز می تواند خوب باشد. لیگ اروپا را داریم. سال آینده برای پیروزی به میدان باز خواهیم گشت هنوز اندکی به پایان این فصل مانده و باید تمرکز خود را از دست ندهیم. بازیکنان جوان زیادی داشتیم و شرایط فصل عادی نبود. به یک بازگشت دوباره نیاز داریم و ایکاش خوب شروع کنی، انگاه همه چیز تغییر می کند. دوباره همه چیز برای مبارزه برای پیروز شدن اغاز خواهد شد و ما به این فضا و اتمسفر نیاز داریم، اما در حال حاضر باید واقع بین بود و به بازی پنجشنبه و پایان این فصل فکر کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: