
چرا یوونتوس هنوز برای فصل آینده اسپانسر پیراهن ندارد؟
![]() |
یوونتوس پیراهن جدید خود را بدون اسپانسر اصلی عرضه کرده است، زیرا آنها به بحث با اسپانسرهای احتمالی پیراهن ادامه می دهند.
یوونتوس به عنوان بزرگترین باشگاه فوتبال ایتالیا، درآمد قابل توجهی از اسپانسرهای پیراهن به دست می آورد. با توجه به جایگاهی که در فوتبال اروپا دارند، آنها در مورد حامیان مالی خود بسیار سخت گیر هستند.
علیرغم تلاشهای یوونتوس، این باشگاه هنوز نتوانسته اسپانسر جدیدی را قبل از عرضه پیراهن خود برای فصل آینده به دست آورد.
طبق گزارشی که در Tuttomercatoweb منتشر شده است، یوونتوس با صدها برند در مورد محل خالی اسپانسرینگ تماس گرفته است، اما آنها هنوز مناسب ترین گزینه را پیدا نکرده است.
این گزارش نشان میدهد که بسیاری از شرکتها بودجههای خود را بین سپتامبر و نوامبر نهایی میکنند، که بهعنوان زمان بهینه برای مذاکره و تضمین قراردادهای حمایتی دیده میشود.
در نتیجه، یوونتوس ممکن است فصل را بدون اسپانسر روی پیراهن خود، برای مدتی ادامه دهد تا بتواند با اسپانسر مورد نظر خود به توافق نهایی برسد.
مدیاست نیز نوشت:
یوونتوس چندین افر مناسب برای اسپانسر پیراهن خود دریافت کرده اما جان الکان با هیچ کدام از رقم های پیشنهادی موافقت نکرده است.