مصاحبه آرشیو خبر ها
همیشه به توصیه های آلگری نیاز دارم

همیشه به توصیه های آلگری نیاز دارم

پل پوگبا در گفت و گو با RMC اسپورت در مورد پیشرفت این فصلش صحبت کرده او در کل این فصل 10 گل و 15 پاس گل ارسال کرده است و یکی از موثرترین بازیکنان یوونتوس به خصوص در نیم فصل دوم رقابت های سری آ‌ بوده است:

 

از فصلی که داشتم خوشحالم، فکر می کنم پیشرفت کردم و آمارم این را نشان می دهد: پاس گل هایم، گل هایم. من تمام رکوردهایم را این فصل شکستم و کاملا به خودم افتخار می کنم. من بیشتر از قبل ریسک می کنم چرا که بازیکنان کمتری هستند که این کار را (ریسک) بکنند، قبلا، پیرلو، ویدال و توز بودند - من احاطه شده بودم! برایم کمی زمان برد که بازی را روی انگشتم بچرخانم و خودم را بهتر نشان بدهم. چند بازیکن با تجربه مثل خدیرا یا مانژوکیچ به ما ملحق شدند اما حقیقت این است که من مجبور بودم بیشتر به تیم کمک کنم.

 

بازی سوپرکاپ و یا بازی اولمان با اودینزه را یادتان هست؟ آن زمان تمام ضربات آزاد پوگبا به آسمان می رفت! اما حالا در بدترین حالت با فاصله ی کم از کنار و یا بالای دروازه بیرون می رود. 

 

آیا می توانم هنوز پیشرفت کنم؟ البته، من همواره به دنبال کمال هستم. اما وقتی بازی می کنم، تلاشم این نیست که هواداران را به وجد بیاورم، تنها فوتبالم را بازی می کنم، من همواره اینطوری بوده ام. همیشه به من گفته می شود که  اضافه کاری می کنم، اما من همین طوری هستم، گاهی وقت ها حقه هایی که استفاده می کنم می گیرد، گاهی هم نه، اما من همین هستم. این پل پوگباست، این همان چیزی است که من هستم، اما هنوز تلاش می کنم که پیشرفت کنم، که کارها را در زمان مناسب انجام بدهم، اینجاست که باید بهبود پیدا کنم. هنوز جوانم. به دنبال بی نقص شدن هستم، امیدوارم به آن سطح برسم.

 

پل ادامه داد:

 

حالا تعداد بازی هایی که انجام دادم خیلی بیشتر است، دارم کم کم می فهمم که کی توپ را نگه دارم، کی سرعتم را تغییر دهم، اینجورچیزها، این مواردی است که در آنها پیشرفت کرده ام. امسال من مسئولیت بیشتری داشتم، که این باعث پیشرفتم شد، همیشه نیاز به توصیه های مربی دارم و این بستگی به من دارد که پیشرفت کنم و همیشه تلاش می کنم که به طریقه ی درستی اینکار را انجام دهم.

 

از پوگبا در مورد تیم ملی اش در فرانسه هم پرسیدند:

 

من رویای کاپیتانی در تیم ملی فرانسه را نمی بینم، بلکه رویایم این است که دورانی فوق العاده داشته باشم و بازی های زیادی را ببرم. می خواهم رکورد تورام را بشکنم بازیکن فوق العاده ای برای فرانسه باشم و همه چیز را ببرم، حالا هدفم این است که در یورو قهرمان شوم. می خواهم امسال همه ی بازی ها را ببرم، اگر نبریم برای همه مایه ی ناامیدی خواهد بود، اما اگر قهرمان نشویم، شاید باعث رشدمان شود. البته آخر دنیا نخواهد شد، اما بگذارید ببینم ― می خواهم قهرمان شوم!

 

در نهایت از او پرسیدند، در مورد پاتریس اورا ― عمو پت ― پرسیدند:

 

او برادر بزرگتر من است. وقتی او را عمو پت صدا می کنم، شوخی است، اما حقیقت دارد. او برای همه مثل یک عمو است. به ما کمک می کند، خیلی تجربه دارد و به همه نصیحت می کند، من او را مثل برادرم می دانم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: