لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یووه مقابل حریف قدرتمندی پیروز شد

یووه مقابل حریف قدرتمندی پیروز شد

یوونتوس روزها و بازی های مهمی را پشت سر می گذارد و پیروزی در این رقابت ها هم می تواند تضمین کننده قهرمانی یووه باید و هم می تواند جایگاه آلگری را در این باشگاه محکم کند . سرمربی یووه بعد از برد مهمی که برابر دورتموند کسب کرد در مورد شرایط بازی و تیمش اینگونه گفت :

" بازی سختی را برنده شدیم و باید از بازیکنانم تشکر کنم. دورتموند توانسته در لیگ قهرمانان بازی های خوبی انجام دهد اما ما توانستیم با شایستگی تمام برنده بازی امروز شویم "

" فکر می کنم که فرصت های زیادی هم داشتیم که موفق به استفاده از آن ها نشدیم اما خوشحالم که توانستیم پیروز شویم. بازیکنان در همه خطوط توان و نظم خوبی داشتند و بجز دقایقی توانستیم برنامه هایمان را به درستی اجرا کنیم "

گل تساوی دورتموند و پس از آن حمله دوباره یووه ؟

" بله، ما بازی را خوب شروع کرده بودیم و در حال اداره آن بودیم . کنترل بازی با ما بود و توانستیم موقعیت های خوبی ایچاد کنیم اما بر اثر یک اشتباه دروازه ما باز شد. گل خوردن در چنین بازی هایی حتی در خانه سخت است اما بازیکنان ما توانستند بخوبی بار دیگر شرایط را کنترل کنند و گل دوم را بثمر رساندیم "

فکر می کنید استحقاق این برد را داشتید ؟

" بله، ما می توانستیم گل دیگری را هم بثمر برسانیم اما می خواهم بگویم که نتیجه عادلانه بود . ما حملات خوبی برای روی دروازه دورتموند انجام دادیم و آن ها هم در دقایقی خطرناک بودند "

" با استفاده از کنترل بازی و پیدا کردن فضاها توانستیم دورتموند را تحت فشار قرار دهیم. ما بازی خوبی را بخصوص در نیمه دوم انجام دادیم و ریتم بازی را کنترل کردیم "

گل دورتموند و احتمال شکست یووه ..

" نه، ما بعد از گل چیزی را از دست ندادیم. ما با اعتماد به نفس و ذهنی باز حمله کردیم و بازیکنان من می دانستند که باید چگونه بازی کنند و برای پیروز شدن به چه چیزهایی نیاز است . خوشحالم که با انجام بازی منطقی خیلی زود جبران کردیم "

" دورتموند در فکر استفاده از فضای پشت ِدفاع ما و سرعت دادن به بازی بود ولی ما بخوبی بین خطوط تعادل ایجاد کرده بودیم و ریتم بازی این تیم را از کار انداختیم . این یک بازی و امتحان بزرگ برابر تیمی قدرتمند و بزرگ بود و من از آنچه شاگردانم انجام دادند راضی و خوشحالم "

" از الان به فکر بازی با رُم هسنم، این پیروزی لذت زیادی برای ما دارد اما باید از آن عبور کرد و تمرکز را بر روی بازی لیگ برابر رُم گذاشت "

انتظار بازی هوایی از یووه می رفت ؟

" ما دیدیم که نقطه ضعف حریف در چیست، در صحنه هایی که ضد حمله انجام دادیم توانستیم با عرض دادن به بازی و ارسال در محوطه جریمه بر روی زمین به گل برسیم و موقعیت ایجاد کنیم که این برای ما بسیار خوب بود "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: