یوونتوس ایران آرشیو خبر ها
Juventus.iR برترین وب سایت خبری جمهوری اسلامی ایران در سال 1392

Juventus.iR برترین وب سایت خبری جمهوری اسلامی ایران در سال 1392

جشنواره وب ایران جشنواره‌ ای برای انتخاب بهترین سایت‌ های فارسی زبان است و یوونتوس دات ای ار به عنوان نماینده جامعه ی بزرگ طرفداران ایرانی یوونتوس، امسال در بخش وب سایت های خبری ثبت نام کرد و بنا بر اعلام مسئولان این جشنواره موفق به کسب عنوان برترین وب سایت خبری در ششمین جشنواره وب به انتخاب رای کاربران شد.

این عنوان در حالی به دست آمد که نزدیک به 200 سایت در بخش خبری ثبت نام کرده بودند و یوونتوس دات ای ار موفق شد با رای شما کاربران عزیز به عنوان اول دست پیدا کند و افتخاری بزرگ را برای جامعه طرفداران یوونتوس در ایران به دست آورد.

این عنوان برگ زرین دیگری در افتخارات وب سایت رسمی هواداران یوونتوس محسوب می شود و شما هواداران شایسته ی بانوی پیر این افتخار را رقم زده اید.

مدیریت وب سایت یوونتوس دات ای ار این افتخار بزرگ را به تمامی شما عزیزان یوونتوسی تبریک عرض نموده و از رای های ارزشمند شما به مجموعه ی یوونتوس دات ای ار صمیمانه سپاسگذاریم.

در پایان جا دارد از آقایان علی دانشمند ( مدیریت طراحی ) - سهیل شناس خوش ( خبرنگار ) - محمد مرحبا (خبرنگار ) و سرکار خانم مهناز مولایی ( مدیر روابط بین الملل ) و همچنین افراد فعال در انجمن بیانکونری تشکر ویژه ای نموده و امید است برآیند تلاش این دوستان رضایت طرفداران یوونتوس در ایران را به همراه داشته باشد.

حسین صالحی
مدیریت وب سایت رسمی و تخصصی هواداران یوونتوس در ایران
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: