مصاحبه آرشیو خبر ها
اینتر بدون کالچوپولی چیـزی برنده نشده است !

اینتر بدون کالچوپولی چیـزی برنده نشده است !

لوچانو موجی در جدیدترین اظهار نظر خود در مورد معاوضه گوارین و ووچینیچ می گوید و اعتقاد دارد که باشگاه اینتر همیـشه در انتقال و معاوضه بازیکنان غیر حرفه ای عمل کرده و این چیز جدیدی نیست .

" یک سراینده ی مشهور می گفت که نباید در تئاتر شعر دکلمه شود ، مردم می خواهند بخندند و باید لطیفه گفت "

" اینتر در تئاتر بازی نمی کند ، با این حال با دادنِ موضوع به دستِ آن سراینده سعی کرده همه را بخنداند ، به غیر از گریه کردن در پشتِ گروهِ پنجم به خاطر آنچه که می خواست انجام دهد اما نمی دانست چه کند "

" زمانی موجباتِ خنده را فراهم آورد که اعلام کرد معاوضه ی ووچینیچ-گوارین تقریباً انجام شده است ، زمانی که گفت " تقریباً " انجام شده است و فقط OK توهیر مانده است ، کسی که ، ظاهراً در جریانِ امور قرار نگرفته بود ، یا شاید سعی کرده بودند که به او بگویند اما به دلیل زبان یا مشغله ی زیاد نفهمیده بود ! "

" صبر همه دیگر رو به اتمام است و همه در انتظار O توهیر ، تا اینکه در نهایت فکس به حرکت درآمد و مهمانان خیلی خوشحال شدند ، اما به جایِ چاپ شدنِ "بله" ، یک Stop رسید : اِریک ، این را بعد از مشورت با موراتی پدر و پسر گفت "

" تراژدی بر روی میز مقابل فاسونه ، برانکا و ائوزیلیو که آماده اتمام ِ معامله بودند؛ تراژدی در میانِ دو بازیکن ، مخصوصاً گوارین که دیگر از نظر ذهنی بیانکونری شده بود (دیگر نمی خواست به عقب برگردد) ؛ و نه ووچینیچی که در میلان در هتلی در انتظار بود "

اشتباه کجاست ؟

" نمی توانیم انکار کنیم که این معامله می توانست سودِ غیر قابل انکاری باشد برای یوونتوسی که در حالِ کارکردن بر روی این چشم انداز است که بازیکن ِ مهمی را به خطِ هافبکِ قدرتمندِ خود اضافه کند به جهت پیش بینی هایی که برای چند خروج در پایانِ این فصل وجود دارند "

" تفاوتِ سِنی سه ساله بین دو بازیکن یکی دیگر از مزایا بود . دادنِ این Stop از توهیر درست است ، هرچند که حتی بهتر بود که این معامله به راه نمی افتاد ، در صورتی که نماینده گانِ توهیر زودتر به او اطلاع داده بودند "

" این به نظرِ ما غیر ممکن می آید ؛ یک کُمپانی فوتبالی ، باید چنین تعبیر شود،به صورتِ یک دانشگاه اداره می شود ، بدونِ اینکه کسی بتواند تصمیماتِ شخصی ای بگیرد که ممکن است به تصویر و پرستیژ کمپانی صدمه برساند "

" کار اینتر در مَعرض ِ دیدِ همگان است و عواقب دارد ، و این اولین دفعه ای نیست که چنین وقایعی در خانه ی نراتزوری ها اتفاق می افتد ، جایی که کمی نادرست بودن و دمدمی مزاج بودن حکم فرماست "

هم اکنون باید به حلِ مشکل بزرگتر بپردازیم : آینده ی دو بازیکن ؟

" گوارین ، که او خوشحالی خود را برای تغییرِ لباس به همه اعلام کرد ؛ ووچینیچی که بدونِ اهمیتِ زیادی به اینتر رفته بود "

" بنابراین مسئله ی مشکل تر بیشتر برای گوارین است ، قراردادنِ مجددِ او در ترکیبِ اینتر سخت است . درحالی که ووچینیچ می تواند به صورتِ قرضی به اینتر یا آرسنال برود . گوارین می تواند با یک معاوضه ی پاندف-گوارین به ناپولی برود و این معامله ضربه ی اقتصادی و ورزشی زیادی به مدیریتِ اینتر نمی زند "

" برای درکِ بهتر ِ فضایِ اینتری ، ضرورت دارد که در آن رفت و آمد کرده باشید . اشتباه کردن در معاملات یک چیز همیشگی است . گاسپرینی حق داشت زمانی که قبل از بازیِ جنوا-اینتر گفت به اینتر بدونِ کالچوپولی هیچی نبرده بود "

" خوشبختانه مدیریتِ اینتر همیشه با دادنِ تقصیر به دیگران موفق می شود خود را از بن بست خارج کند ، تقریباً همیشه یک قربانی تقلب های دیگران . حیوونکی ها! "

" دوستانِ اهل مطالعه مطمئناً آن معاوضه ی کاناوارو - کارینی را به یاد دارند، کاناوارو به یوونتوس ، کارینی به اینتر . پس از پایانِ معامله و زمانی حقایق درباره ی ارزش ِ دو بازیکن کم کم آشکار می شدند ، اینتر این حرف را به راه انداخت که کاناوارو را با حیله گری از آنها گرفته بودند "

" بدونِ روشن کردنِ منظور خود درباره ی اینکه چه حیله گری ای انجام شده بود . این کار را برای این کرده بودند که به هواداران و مطبوعات بگویند که اینتر نمی خواست کاناوارو را بفروشد و کارینی را بگیرد و که مجبور شده بودند اینکار را انجام دهند "

" هیچگاه فهمیده نشد که با اجبار ِ چه کسی یا چه چیزی . این حقیقت باقی می ماند که برای انتقالِ یک بازیکن،علاوه بر OK بازیکن ، امضایِ مدیریتِ هر دو باشگاه نیز لازم است "

" و امضا را دکتر گلفی (رئیس امور مالی اینتر) کرده بود . در دفتر گلفی قرارداد ها برای امضا کردن در حالِ آماده شدن بودند که کارینی با پزشکِ اینتر از راه رسید ؛پزشکِ اینتر متذکر شد که کارینی مشکلی در رباطِ صلیبی دارد "

" با وجودِ این تذکر اینتر قرارداد را با خونسردی امضا کرد . سپس ، در ادامه با مشاهده ی نمایش های خوبِ کاناوارو و بدِ کارینی ، راهی بهتر از تقویت کردنِ این بحث که مجبور به فروش ِ کاناوارو شده بودند را پیدا نکردند . با این حال که هیچکس در یووه مجوز حمل ِ سلاحِ گرم نداشت . اما این اینتر است ! "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: