لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
روند نزولی ادامه دارد ! مکان دوم را هدف قرار گرفته ایم

روند نزولی ادامه دارد ! مکان دوم را هدف قرار گرفته ایم

یک نمایش ضعیف و دور از انتظار از تیم یوونتوس کافی بود تا تیم لیون فرانسه بتواند یک امتیاز حساس و ارزشمند را از ایتالیا به دست آورد و یووه را به مکان دوم جدول رده بندی بفرستد تا دیدار ﺳﻪشنبه 2 آذر 1395 مقابل سویا از حساسیت های فوق العاده ای برخوردار شود.

دیدار حساس دو تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا ― لیون فرانسه از راه رسید و ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یووه با انتخاب سیستم 4‐3‐1‐2 همه را غافلگیر کرد و در این بازی از پیانیچ به عنوان بازیکن پشت دومهاجم بهره برده است.

 

ترکیب تیم یوونتوس:

 

بوفون ― دنی آلوز ― بارتزالی ― بونوچی ― اورا ― خدیرا ― مارکیزیو ― استورارو ― پیانیچ ― ایگوایین ― مانژوکیچ.


یوونتوس خیلی زود و در دقیقه ی 13 بازی موفق شد اولین گل بازی را از روی نقطه ی پنالتی به ثمر برساند و مزد برتری اولیه ی خود را بگیرد.

گونسالو ایگوایین مهاجم آرژانتینی تیم یوونتوس پشت ضربه ی پنالتی قرار گرفت و به زیبایی دروازه ی حریف را باز کرد.

در ادامه تیم لیون که همه چیز را از دست رفته می دید، با تمامی نفرات خود در فاز تهاجمی شرکت کرد اما عملکرد بوفون و خط دفاعی یووه مانع از پیشروی آنها شد.

یوونتوس هم در دو صحنه می توانست فاصله ی گل های خود را افزایش دهد اما بی دقتی مهاجمان و رفلکس سریع دروازه بان حریف مانع از این کار شد. 

در نیمه ی دون تیم لیون بازی را به صورت کامل در اختیار گرفت و با ارائه ی نمایشی فوق العاده یوونتوس را تحت تاثیر قرار داد و موقعیت های زیادی را برای گلزنی به دست آورد.

یک اشتباه از سوی مدافعان یووه کافی بود تا بازیکنان لیون مزد برتری خود را به دست آوردند و دروازه ی بوفون را به راحتی فتح کنند.

یوونتوس خیلی خوش شانس بود که در این بازی شکست را متحمل نشد، زیرا بی دقتی بازیکنان لیون اجازه نداد تا آنها نتیجه ای عجیب را در تورین رقم بزنند.

شما هواداران عزیز می توانید با استفاده از کانال تلگرام یوونتوس دات آی آر و یا پیج ما در اینستاگرام از آخرین اخبار مربوط به یوونتوس در کوتاه ترین زمان مطلع شوید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: