جام حذفی آرشیو خبر ها
موقعیت شناسی را باید در مغزمان فرو کنیم ، احتمال آمدن دفاع چپ در ژانویه کم است

موقعیت شناسی را باید در مغزمان فرو کنیم ، احتمال آمدن دفاع چپ در ژانویه کم است

مکس آلگری در گفت و گو با رای اسپورت بازیکنان یووه را به خاطر رها کردن بازی و تکرار این روند سرزنش کرد. یووه که دقیقه ی 34 بازی را 2 - 0 کرد، اما در دقایق پایانی وقتی نتیجه 3‐2 بود به شدت تحت فشار قرار گرفت:

 

هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند، متاسفانه ما یک جورهایی در انتهای مسابقه بازی را رها کردیم و واقعا این خطر بود که گل سوم را دریافت کنیم. در آن برهه این اتفاق می‌توانست صعود ما را به خطر بیندازد، چرا که آتلانتا جسارت پیدا‌ کرده‌ بود و حمله می‌کرد. این جور بازی‌ها به نفع ماست، چرا که باید یاد بگیریم تا وقتی بازی به آخر نرسد، نباید تمام‌ شده فرضش کنیم و باید از چنین اشتباهاتی خودداری کرد.

 

مکس ادامه داد:

 

می‌توانم بفهمم که حریفمان انگیزه گرفته‌ بود، اما قبول نمی‌کنم که ما بازی را شل بگیریم! امشب واقعا خطرات بزرگی را متحمل شدیم، بازی تا وقتی سوت پایان زده نشده به اتمام نمی‌رسد. این باید در مغزمان فرو برود که وقتی وقت حمله باشد حمله کنید و وقتی وقت دفاع باشد دفاع کنیم. ما باید واکنشی نشان دهیم، چون این اتفاق اخیرا برایمان زیاد می‌افتد، حداقل ماهی یک بار! وقتی بازی به نظر راحت می‌آید، باید کلین شیت کنیم. روی گل ها بد دفاع کردیم، اما به غیر از آنها نیازی به واکنش های دشوار دروازبان نداشتیم. آتالانتا حمله کرد، اما اگر به شکلی سازمان‌ یافته و مصمم دفاع می‌کردیم، به آنها اجازه ی گلزنی نمی‌ داد.

 

مارکو پیاتسا بعد از 3 ماه دوری از میادین بازی کرد:

 

امشب او 15 دقیقه بازی کرد و باید ببنیم چطور تمرین می‌کند. او بعد از 100 روز دوری بازگشت، بازیکن جوانی است و امشب یاد گرفت بازی کردن در ایتالیا سخت است.

 

قبل از بازی مدیر یووه بپه ماروتا تایید کرد که آنها دفاع چپ شالکه کولاسیناچ را تحت نظر دارند، آیا او ژانویه به تیم می‌آید یا در پایان فصل؟

 

در حال حاضر ما پاتریس اورا را داریم، پس احتمال آمدن یک نفر دیگر به تیم کم خواهد بود. ‌.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: